• SVE VIJESTI

Ispunio dječački san! Legendarnim Tomos automatic motorom - od Novog Sada do Herceg Novog


Novosađanin Slobodan Topalov upustio se u pravi mali podvig kada se na legendarnom motoru Tomos automatic iz Novog Sada zaputio ni manje, ni više nego ka - Herceg Novom.

Međutim, ništa nije teško kada je u pitanju ispunjenje dječačkog sna. Naime, kako je Topalov rekao lokalnom javnom servisu, ovaj put poželio je još prije 20 godina kada je imao svog prvog Tomos automatica jer, prosto, to mu je dječački san da Tomosom ode na more, ali tada to nije bilo moguće. U međuvremenu je na mnogim većim motorima prelazio i duže destinacije te je konačno odlučio da se Tomosom uputi na Hercegnovsku rivijeru, ali izazova je ipak bilo.

"Pošto sam kao mlad servisirao male motore nije mi bilo strašno da na put krenem sam. Sa sobom sam nosio oko 20 kg alata i djelova. Put nije bio lak, pratila me je kiša ali i snijeg. Tokom prelaska ovih 1.100 kilometara bilo je manjih kvarova, problemi sa zadnjom gumom, sa prednjim svijetlom. Gurao sam ga nekoliko kilometara prema selu Mosko u Hercegovini." nabraja Topalov i dodaje da je na putu sretao ljude koji su se čudili da je na motoru Tomos krenuo iz Novog Sada na more.

Kako je izjavio za RTHN, Oduševljen je predjelima, ljudima, gostoprimstvom a kada je stigao u Herceg Novi sa motorom se fotografisao kod spomenika Kralju Tvrtku na Škveru. On obećava da će ponovo doći ali ipak sa većim motorom i na duže vrijeme.

Za ovo putovanje, ili po nekima avanturu, 33-ogodišnjem Topalovu, inače zaljubljeniku u motore, trebala su dva i po dana od Novog Sada do Herceg Novog i isto toliko za povratak. U našem gradu zadržao se samo jedan dan, ali - dječački san je ispunjen. 


Коментари

PROMO

SHN STAV

PREVODILAC

ARHIVA

Прикажи више

PRATITE SHN