![]() |
Foto: printscreen YouTube |
Naime, osim što su autobusi prvog dana saobraćanja bili gotovo potpuno prazni, vjerovatno zbog odviknutih građana, objavljeni red vožnje se nije poštovao pa je tako linija koja je trebala da krene u 20:05 ispred "Voli-a" u Igalu - "preskočena" što se nimalo nije dopalo gostima iz Srbije koje smo zatekli na stanici i koji su izrazili negodovanje te su zbog "preskakanja" morali uzeti, za potrebe dolaska na njihovu lokaciju, znatno skuplji taxi.
Iako lokalni prevoznik, uprkos monopolu, u normalnim uslovima obavlja prevoz dosta dobro, očigledno još mora učiti da se vozni red mora striktno poštovati, naravno na stranu nepredviđene okolnosti poput zastoja, gužvi na putu i slično, ali kretanje i linije se NE SMIJU preskakati i to pogotovo ne u turističkoj sezoni koja se polako intezivira.
Sve i da je linija u tom momentu gubitaš, ako se nalazi u voznom redu, mora funkcionisati a ako je prevoznik želi ukinuti ili izmijeniti - postoji procedura, ali nikako nije fer ni korektno prema korisnicima, a ni poslovno, da se linije onako povremeno "preskoče".
Doduše, ovakve "konfuzije" u gradskom ali i privatnom, redovnom saobraćaju, ne bi bilo pošteno pripisati samo Blue lineu, već dobar dio krivice snose i nadležne gradske institucije koje umjesto najavljenog jednog dana izmjene saobraćaja kroz grad, na prečac - u zadnji čas, donesu odluke "dan za dan" i samo sat ili dva prije zatvaranja saobraćaja kroz glavnu gradsku ulicu o tome obavijeste građane što je postala pomalo hronična boljka pogotovo kada se radi o radovima na putu.
I malom djetetu u nižim razredima osnovne škole je jasno da se, na primjer, komplet asfaltiranje od skidanja dotrajalog sloja do navlačenja novog makar i samo 100-tinjk metara puta ne može završiti za jedan dan, preciznije u roku od 8 do 11 ili 12 časova. Civilizovane zemlje to mogu, ali ne i mi, i zato nije jasno šta je svrha gnjavaže i iritiranja građana objavljivanjem stalnih, skoro svakodnevnih "samo još danas ili sutra" obavještenja o izmjenama režima saobraćaja. Podsjetimo samo da je nedavno asfaltiranje dionice od Bifea "Beograd" do Hotela "Plaža" toliko kasnilo da je nakon prvog uslijedilo još čak 6 naknadnih obavještenja.
Zato, ako su se u Blue lineu zbunili, donekle se možda može i razumijeti ali ni nadležnim službama ni uslužnim preduzećima takve stvari se jednostavno ne smiju događati jer jedino što pokazuju je - nesposobnost, loše rukovođenje, nesnalaženje... a to opet znači da je vrijeme za novo i da na njihove pozicije mora doći neko sposobniji i profesionalniji.
Коментари
Постави коментар