• SVE VIJESTI

Malo zabune i haosa: Blue line preskače liniju, odluke o zabrani saobraćaja "dan za dan"...

Foto: printscreen YouTube


Dugo očekivani povratak kružne linije gradskog prevoznika Blue line i nije baš blistavo prošao. Iako je prije samo par dana objavljen novi red vožnje po kojem kružna linija saobraća na 40 minuta počev od 6:05 h ovaj monopolista na gradski prevoz to baš nije ispoštovao.

Naime, osim što su autobusi prvog dana saobraćanja bili gotovo potpuno prazni, vjerovatno zbog odviknutih građana, objavljeni red vožnje se nije poštovao pa je tako linija koja je trebala da krene u 20:05 ispred "Voli-a" u Igalu - "preskočena" što se nimalo nije dopalo gostima iz Srbije koje smo zatekli na stanici i koji su izrazili negodovanje te su zbog "preskakanja" morali uzeti, za potrebe dolaska na njihovu lokaciju, znatno skuplji taxi.

Iako lokalni prevoznik, uprkos monopolu, u normalnim uslovima obavlja prevoz dosta dobro, očigledno još mora učiti da se vozni red mora striktno poštovati, naravno na stranu nepredviđene okolnosti poput zastoja, gužvi na putu i slično, ali kretanje i linije se NE SMIJU preskakati i to pogotovo ne u turističkoj sezoni koja se polako intezivira.

Sve i da je linija u tom momentu gubitaš, ako se nalazi u voznom redu, mora funkcionisati a ako je prevoznik želi ukinuti ili izmijeniti - postoji procedura, ali nikako nije fer ni korektno prema korisnicima, a ni poslovno, da se linije onako povremeno "preskoče".

Doduše, ovakve "konfuzije" u gradskom ali i privatnom, redovnom saobraćaju, ne bi bilo pošteno pripisati samo Blue lineu, već dobar dio krivice snose i nadležne gradske institucije koje umjesto najavljenog jednog dana izmjene saobraćaja kroz grad, na prečac - u zadnji čas, donesu odluke "dan za dan" i samo sat ili dva prije zatvaranja saobraćaja kroz glavnu gradsku ulicu o tome obavijeste građane što je postala pomalo hronična boljka pogotovo kada se radi o radovima na putu.

I malom djetetu u nižim razredima osnovne škole je jasno da se, na primjer, komplet asfaltiranje od skidanja dotrajalog sloja do navlačenja novog makar i samo 100-tinjk metara puta ne može završiti za jedan dan, preciznije u roku od 8 do 11 ili 12 časova. Civilizovane zemlje to mogu, ali ne i mi, i zato nije jasno šta je svrha gnjavaže i iritiranja građana objavljivanjem stalnih, skoro svakodnevnih "samo još danas ili sutra" obavještenja o izmjenama režima saobraćaja. Podsjetimo samo da je nedavno asfaltiranje dionice od Bifea "Beograd" do Hotela "Plaža" toliko kasnilo da je nakon prvog uslijedilo još čak 6 naknadnih obavještenja.

Zato, ako su se u Blue lineu zbunili, donekle se možda može i razumijeti ali ni nadležnim službama ni uslužnim preduzećima takve stvari se jednostavno ne smiju događati jer jedino što pokazuju je - nesposobnost, loše rukovođenje, nesnalaženje... a to opet znači da je vrijeme za novo i da na njihove pozicije mora doći neko sposobniji i profesionalniji.

Коментари

PROMO

SHN STAV

PREVODILAC

ARHIVA

Прикажи више

PRATITE SHN