• SVE VIJESTI

Oprezno! Pošta CG i Patuljak.me upozoravaju na internet prevare

Foto: Hercegnovska svaštara

Pošta Crne Gore i oglasnik Patuljak.me upozoravaju onlajn trgovce da je ovih dana aktuelna internet prevara.

Iz Pošte navode da su u proteklih nekoliko dana oni i oglasnik Patuljak.me primili uvećan broj prijava koje se odnose na zloupotrebu Oglasnika i portala Pošte Crne Gore.

“Na meti prevaranata nalaze se onlajn prodavci artikala kojima se lažni ‘kupci’ javljaju izvan Patuljak.me platforme – najčešće putem Viber-a ili drugih mreža za komunikaciju, sa ciljem uzimanja podataka kreditne kartice. Kako bi prevaranti bili što uvjerljiviji u okviru teksta poruke šalju i link prema portalu Pošte Crne Gore. Poruke su ispisane lošim jezikom, te je lakše prepoznati prevaru”, saopšteno je iz Pošte Crne Gore.

Mole sve korisnike da, ukoliko posumnjaju da je riječ o pokušaju prevare, kontaktiraju njihove korisničke službe: Pošta 19895 i Patuljak.me 060001122.

Izvor: bizniscg.me

Коментари

PROMO

SHN STAV

PREVODILAC

ARHIVA

Прикажи више

PRATITE SHN