• SVE VIJESTI

Majstori za uzet lovu - Dubrovnik dobija prvi gej bar: Oni su najbolji gosti na svijetu

Foto: shutterstock

Dubrovnik dobija svoj prvi gej bar. Već ove sezone. Iako to još nije službeno potvrđeno, izgledno je da će vrlo skoro gej populacija imati svoje mjesto okupljanja u gradu.

Ne treba zaboraviti ni činjenicu da Dubrovnik važi za gej frendli grad, pa je na internet stranicama koje služe gej populaciji, grad koji se ne zaobilazi.

Prvi dubrovački gej bar trebao bi da se smjesti u Ulici Marojice Kaboge.

“Toliko je bilo gejeva muških i ženskih ovoga ljeta da to nije normalno. Pošto sam magnet za sve polove tako su se oni jednostavno lijepili. Jedno 30 odsto posla u restoranu sam ovo ljeto napravio s njima, a to nije mala stvar. Oni su najbolji gosti na svijetu, najbolji potrošači, izuzetno pametni, inteligentni, pristoji i kulturni ljudi”, kaže Nikola Nikić, inače dubrovački ugostitelj, pa nastavlja:

“Ovo ljeto sam rekao ‘ko prvi otvori gej klub da će uzet debelu lovu. A prvo i prvo, to je moja ideja, priča se očito proširila i eto čuo sam i ja da se otvara.”

Najavljena pozicija bi bila idealna jer nikom neće smetati buka. Osim toga, to je jedina slijepa ulica u gradu.

“Dubrovniku treba sve i svašta. Naravno, sve dok je ukusno i u nekim standardima, da nije razvrat, da nije Sodoma i Gomora”, smatra Dubrovčanin Edi Jertec, koji dodaje:

“Dubrovnik je grad koji je otvoren za sve. Na kraju krajeva, Dubrovnik je među rijetkima ugostio kruzer pun homoseksualnih ljudi, muškaraca ili žena. Dubrovnik je čak imao i konferencije gej populacije. U Dubrovniku su uvijek svi bili dobrodošli. Smatram da su to kulturni ljudi, specifični kao i svi drugi. Ne vidim problem u tome.”

“Odlično, ja sam za”, slaže se njihova sugrađanka Katarina Dadić i dodaje:

“Trebao je biti odavno što se mene tiče, i ostale stvari, a ne samo gej bar, jer je u Dubrovniku sve više gostiju koji traže nešto drukčije. Po meni je to pun pogodak, ko god da ga otvori, profitirao je. Gej gostiju je kod nas jako puno. Imam svoje mušterije, vjerujte, to su najbolji gosti. Kažu da su i najbolji prijatelji ženama, pa eto.”

Sa druge strane, ima i mnogo nezadovoljnih Hrvata.

“Siguran sam da u njega nikad neću ući”, “Grozno, u Dubrovniku je sve manje Hrišćana. Oni koji su vjernici nikada ovo ne bi dozvolili”, “Mladi nemaju gdje da izađu, a otvarate gejevima mjesta, strašno”, “Samo da ne idem tamo u toalet, može da mi ispadne sapun”, pišu ljudi na mrežama.

Izvor: CDM / Jutarnji list

 PROČITAJTE JOŠ: 

Lekcija Dubrovnik - Dok se mi zamajavamo glupostima, komšije preplavljene turistima



Коментари

PROMO

SHN STAV

PREVODILAC

ARHIVA

Прикажи више

PRATITE SHN