• SVE VIJESTI

(VIDEO) Koliki ste obožavatelj filma 'Sam u kući'? Samo oni pravi znaće ovih osam činjenica o božićnom klasiku

Sam u kući - prvi dio kultnog klasika koji se čeka cijele godine i uvijek iznova gleda s jednakim zadovoljstvom, a poznate replike izgovaraju se napamet, uporedno s glavnim protagonistima, i ove se godine podrazumijeva sa TV ekrana. Ali, da li ste znali za ove detalje?  Kako bi vas pripremili za filmske večeri uz omiljenog dječaka, iznijeli smo nekoliko činjenica sa seta. Vjerujemo da ih istinski obožavatelji već i znaju...

Prije Kalkina na audiciji bilo stotinu djece

Iako je reditelj preporučio Kalkina za ulogu Kevina, produkcija je na audiciju dovela više od stotinu djece i onda ipak uzela Mekolija. "Pročitali smo nekoliko rečenica skupa i tad sam shvatio da je nevjerovatan, savršen za ovu ulogu", komentirao je Hjudžs jednom prilikom.

Kendi je sve svoje scene snimio u 24 sata

Džon Kendi, koji glumi Gasa Polinskog, sve svoje scene snimio je u jednom danu. Kako je kasnije otkriveno, Kendi je dosta improvizirao na setu, recimo, u sceni kad Kevinovoj mami priča kako je kao dijete ostao u pogrebnom poduzeću preko noći. "To nije bilo u scenariju", otkrio je scenarist Kris Kolumbus jednom prilikom.

Kevinov dvojnik bio je puno stariji

Kalkinov dvojnik bio je 30-godišnjak. Njegovo je ime Lari Nikolas i on je bio na zip-lineu u sceni kad se Kevin spušta iz svoje kuće prema kućici na drvetu. 

Po Marvovom licu hodala je prava tarantula 

"Rekli su mi kako imaju gumenu i pravu tarantulu. Trener mi je pokazao kako nije tako strašna i pustio je da hoda po njegovoj ruci. Svi su se činili prilično cool po tom pitanju i ja sam dopustio da mi prokleta tarantula hoda po licu!" komentarisao je Daniel Stil koji glumi Marva. 

Ugrizao Kalkina za prst

Džo Peši, koji glumi razbojnika, zaista je ugrizao Kalkina za prst u jednoj sceni. "Odgrišću ti sve prste, jedan po jedan", kaže Peši u sceni, a Kalkin je nakon nekoliko godina otkrio kako se to umalo i dogodilo. "Tokom jedne probe ugrizao me toliko jako da mi je probio kožu", otkrio je Kalkin.

Neplanirana scena postala kultna

Legendarni Kevinov krik kad stavi tatin aftershave takođe nije bio u scenariju, to je, kako kažu, bila 'sretna nesreća'. "Kevin nije trebao rukama dodirnuti lice, a napravio je to. Njegove ruke zalijepile su se za lice kao da je stavio superlijepak. Na kraju smo odlučili iskoristiti tu scenu", otkrio je Kolumbus. 

Reditelj je autor brojnih dječjih filmova

Redatelj Kris Kolumbus stoji iza mnogih omiljenih dječjih filmova. Ne samo da je napravio 'Sam u kući' nego i 'Goonies', 'Gremline', Mrs. Doubtfire', 'Pomajku' te prva dva filma o Hariju Poteru.

Kuća iz filma prodata je za 1,5 miliona dolara

Kuća u kojoj je sniman film nalazi se u Ilinoisu, a kad je 2012. godine prodata za 1,5 milijuna dolara, i dalje je služila kao svojevrsna turistička atrakcija mnogima.

Izvor: RTL HR

Коментари

PROMO

SHN STAV

PREVODILAC

ARHIVA

Прикажи више

PRATITE SHN