• SVE VIJESTI

Vodovod HN: Počeo sa radom call-centar. Uskoro i novi sajt preduzeća


Iz preduzeća "Vodovod i kanalizacija" obavještavaju da je počeo sa radom Call centar za prijavu kvarova.

"Pozivom na broj 19966 u bilo koje doba dana i noći, svakog dana u sedmici, ostvarićete kontakt sa našim operaterima kojima možete prijaviti problem vezano za funkcionisanje vodovodne i kanalizacione mreže i dobiti tehničku podršku.

Naši operateri će prijavljeni problem evidentirati i automatski proslijediti službi koja je nadležna za prijavljeni problem. Korisnicima će biti omogućeno praćenje statusa podnesene prijave od njenog prijema do realizacije, to jest rješavanja prijavljenog problema." - objašnjavaju iz Vodovoda.

Osim benefita za korisnike usluga uvođenjem jednog broja za prijavu svih tehničkih problema uveliko će biti unaprijeđena i efektivnost i brzina reagovanja operativnih službi.

"Sa svakom prijavom problema izdavaće se elektronski radni nalog koji će generisati sve informacije vezane za konkretnu prijavu: vrsta kvara, lokacija, utrošeni materijal, angažovano ljudstvo, angažovane radne mašine i alat, broj radnih sati i sl. Softver povezuje radne naloge sa centralnim magacinom tako da će se unaprijediti evidencija utrošenog materijala i smanjiti nepotrebni troškovi. Ovakvim umrežavanjem svih sektora i radnih jedinica za jednu intervenciju biće potreban jedan radni nalog čime će se izbjeći birokratija i omogućiti bolji uvid i optimizacija procesa od prijave do rješenja kvara." - nsavodi se u objašnjenju.

Pored call-centra, kako dodaju, u probnu fazu rada je pušten i novi web sajt koji će u potpunosti biti funkcionalan naredne sedmice.

"Želja nam je da našim korisnicima omogućimo brz i jednostavan pregled sajta kao i pronalaženje željenih informacija, kako na personalnim računarima, tako i na tabletima i mobilnim telefonima.

Posjetom našem sajtu potrošači mogu podnijeti prijavu za dobijanje računa putem e-maila, prijaviti stanje na vodomjeru, podnijeti reklamaciju na izdati račun, prijaviti kvar na vodovodnoj i kanalizacionoj mreži, pročitati servisne informacije o planiranim radovima i najavljenim prekidima u vodosnabdijevanju, kao i najnovije vijesti iz oblasti djelatnosti Društva. Za korisnike naših usluga omogućeno je i plaćanje računa za utrošenu vodu direktno preko web sajta." - pojašnjava se u saopštenju.

Iz Vodovoda izražavaju nadu da će novi servisi doprinijeti da njihov rad bude transparentniji a korisnici usluga zadovoljniji. 

Izvor: Vodovod HN

Коментари

PROMO

SHN STAV

PREVODILAC

ARHIVA

Прикажи више

PRATITE SHN