• SVE VIJESTI

(VIDEO) Otkazano ovogodišnje "Bokeško srce". Krivokapić: "Opština nema razumijevanja, ali ne odustajem"


Međunarodni modni događaj “Bokeško srce” trebao je ove godine biti održan po 6. put u jedinstvenom ambijentu na tvrđavi Forte Mare, međutim, ovogodišnji događaj je otkazan a razloge neodržavanja ove manifestacije koja je već postajala brend grada javnosti je pojasnila Vesna Krivokapić, organizatorka i modna kreatorka rodom iz Herceg Novog koja više od 20 godina živi i radi u Kopenhagenu (Danska) te je i vlasnica tamošnje klinike za ljepotu.

“Tužna sam i pretužna što ove godine vaše i moje ‘Bokeško srce’ neće biti upriličeno po 6. put, na tvrđavi Forte Mare”, kazala je Krivokapić za Gradski portal.

Prije pet godina je krenula sa organizacijiom ovog modnog događaja u rodnom gradu, koji je svake godine okupljao preko 250 ljudi na tvrđavi Forte Mare.

“I ovoga puta sa puno elana sam prionula na posao. Cilj mog zalaganja je da ova manifestacija bude svake godine na što višem nivou, i tako promoviše Herceg Novi i cijelu Crnu Goru. Ovih minulih 5 godina imala sam veliko strpljenje oko budžeta, koje je trebala da snosi opština Herceg Novi, kako je iobećao predsjednik opštine, gospodin Stevan KatićOn je rekao da će se ove godine potruditi da ispoštuje ovaj minimalni budžet od 8.000 eura”, objašnjava Krivokapić.

Njeno je, kako kaže, bilo samo da se javi na vrijeme. 

“To sam i uradila, ali odgovora od predsjednika Katića nije bilo. Pokušala sam i e-mailom, preko 7 puta, bezuspješno”, kaže Krivokapić.

Dodaje da je NVO “Bokeško srce” putem konkursa dobilo 500 eura, što je, kako ističe, 3 puta manje nego prošle godine.

“Poslije sastanka u NVO-u čula sam da je moj najveći problem, kao organizatora, moje crnogorsko porijeklo. Da li je to moguće, pitam se, da li sam to zaslužila? Time ste me nagradili  i zahvalili se za svih mojih 5 godina rada i zalaganja? Da modna revija ne bude upriličena?! Hvala, neka Vam služi na čast”, poručuje Krivokapić.

Iako je tvrđava bila rezervisana za 6 avgust, Krivokapić je bila prinuđena da otkaže dogadjaj, iako je već utrošila svoj lični budžet, kako kaže, nepovratno.

“Ali neću odustati, ovo me nece spriječiti da i sljedeće godine pokucam na ista vrata”, zaključuje Krivokapić.

Izvor: gradski.me

Коментари

PROMO

SHN STAV

PREVODILAC

ARHIVA

Прикажи више

PRATITE SHN