• SVE VIJESTI

Heroj iz našeg grada! Novljanin Andrej Marić spasio djevojku od pomahnitalog taksiste u Njemačkoj


Proteklog petka oko 1 čas ujutru u Njemačkom gradu Ofenbahu, nakon rasprave, uslijedio je napad taksiste na M.U. (24), djevojku iz Srbije ,oko iznosa koji treba da plati, saznaje Telegraf.rs

Djevojci je navodno taksista htio da naplati vožnju koja je za 6-7 eura skuplja od one koja piše na aplikaciji. Tada je počeo da je vuče i čupa za kosu.

Komšije su čule njen poziv u pomoć a jedan od njih je sišao i otrgao djevojku iz ruku taksiste, obavještena je i policija, 

Heroj kojem se javno, putem društvenih mreža, zahvalila napadnuta djevojka je Andrej Marić (28) iz Herceg Novog.

Andrej inače radi kao obezbjeđenje u klubovima, i kako kaže nije se dvoumio kada je čuo djevojku koja je dozivala pomoć. On je za Telegraf ispričao šta se dogodilo i kako je savladao taksistu.

"U Ofenbahu gdje živim, u petak oko 01.00 ujutru sam čuo neku viku i raspravu ispred zgrade. Izašao sam na balkon i vidio kako čovjek agresivno vuče i čupa djevojku samo što je ne udari, dok je ona pokušala da se iščupa od njega i vikala upomoć na engleskom. Raspravljala se sa njim polu Engleski polu Njemački, očigledno ne znajući jezik dobro dok nije u jednom trenutku rekla na našem "Beži od mene" - priča Andrej za Telegraf.rs.

Iako je Andrej, kako kaže, vikao taksisti da pusti djevojku on to ipak nije učinio, a onda je sišao dolje i iščupao djevojku iz njegovih ruku.

"Tu sam viknuo i pitao je na našem "Šta je bilo?", te mi je rekla da joj taksista traži 6 ili 7 eura više nego što piše na aplikaciji. U jednom trenutku je i zastao jedan autromobil, ali je brzo nastavio dalje. Odmah sam obuo patike, obukao jaknu i sišao dolje. Rekao sam mu da je pusti, ali ju je i dalje vukao, pa sam mu iščupao ruku, uhvatio ga u polugu i bacio na pod. Zatim sam ga držao nogama dok je ležao na podu i rekao njoj da moze da ide. Zahvalila mi je i otišla."

Dodaje da se nije premišljao ni momenat da li da priskoči djevojci u pomoć s obzirom da radi kao obezbjeđenje u klubovima pa su mu, kako kaže, ovakve scene svakodnevnica.

Dok se napeta situacija odvijala, priča Andrej, jedan komšija izašao na prozor i bacio taksisti tri puta po dva eura.

"Na kraju mu je jedan komšija sa prozora bacio tri puta po dva eura i rekao "Evo ti šest eura, ajde bježi". Moguće je da se neka greška desila u aplikaciji, ali u tom slučaju se trebao problem preko aplikacije i riješiti, ali svakako nije način u 01.00 sat ujutro da mladu djevojku neko vuče po ulici i maltretira." - zaključio je Andrej koji vraća veru u ljude.

Izvor: Telegraf.rs

Коментари

PROMO

SHN STAV

PREVODILAC

ARHIVA

Прикажи више

PRATITE SHN