• SVE VIJESTI

Jeste li osjetili uticaj? Produžuje se akcija Limitirana cijena. Na listi niz domaćih proizvoda


Potpredsjednik Vlade Nik Đeljošaj istakao je da su produžili akciju limitiranih cijena na osnovna četiri proizvoda koje su i do sada bila obuhvaćena, ali su im dodali i listu domaćih proizvoda. Akcija će trajati mjesec dana, a nakon tog perioda u odnosu na reakcije i trgovaca i potrošača, razmotriće nove mjere, odnosno nastavak akcije.

"Donijeli smo izmjenu odluke i tokom juna osim onih četiri osnovnih proizvoda koji su ograničene cijene već dvije gdoine, brašno, šećer, ulje i so, ovog puta su se fokusirali na domaće proizvode. Time smo uporedo uz podršku od tri miliona eura koja idu na domaću proizvodnju, željeli da dobijemo efekte ekonomskog razvoja, da je osnažimo i da smanjimo uvoz", kazao je Đeljošaj.

Ograničene cijene biće na domaći bijeli sir, jogurt, mlijeko sa 2,8 mliječne masti, krompir, kupus, jabuke, cijelo pile, džem, jaja, čajnu kobasicu, stiješnjenu šunku, pileća prsa, goveđu čajnu, sudžuk, pileću viršlu i suvu slaninu.

"U narednih 30 dana ćemo provjeriti kako će trgovci reagovati na ovo. Moja je poruka partnerska da želimo zajedno da kreiramo ekonomsku politiku. Očekujem reakcije da svi domaći proizvodi budu dobro pozicionirani i uvijek dostupni trgovinama. Imaćemo kontrole svaki dan i nakon 30 dana i nakon analize, vidjećemo koji će biti nove mjere od 1. jula", kazao je Đeljošaj.

On je dodao da se na osnovu istraživanja za koje je angažovana i posebna agencija, a i na osnovu istraživanja Monstata, pokazalo da je akcija limitiranih cijena uspješna. Percepcija javnosti je da su proizvodi bili jako prisutni i jasno obilježeni.

"Podaci Monstata koji su nam i najbitniji su pokazali da su proizvodi u akciji bili vidljivi i je akcija dala efekat. Tržišna inspekcija je kontrolisala i nije bilo problema, osim sporadičnih i na samom početku. Ono što je važno je da kažemo da je naš fokus da damo priliku koracima podrške domaćoj proizvodnji i da podignemo svijest građana o važnosti kupovine domaćih proizvoda jer time pomažemo sopstvenu ekonomiju", kazao je Đeljošaj.

Dodao je da će se selekcija domaćih proizvoda praviti na osnovu analiza i podataka koje im dostavi Ministarstvo poljoprivrede.

"Zato je i rok 30 dana da vidimo kakve će biti reakcije, a nakon toga napravićemo mjere i za osnovne namirnice i domaće proizvode, uz uvažavanje i početka turističke sezone, kako bi ukrstili i razvoj turizma i ekonomije, a i vodili računa o standardu građana", kazao je Đeljošaj.

Izvor: RTCG

Коментари

SHN STAV

PREVODILAC

ARHIVA

Прикажи више

PRATITE SHN