• SVE VIJESTI

Prihodi od trajekta za godinu dana 8,1 miliona eura. U državni budžet 4 miliona eura


Javno preduzeće za upravljanje morskim dobrom održalo je danas press konferenciju za povodom godinu od početka upravljnja trajektnom linijom Lepetane – Kamenari.

Direktor MD Mladen Mikijelj poručio je da je upravljanje trajektnom linijom Kamenari - Lepetane primjer kako efikasna i transparentna državna uprava može znatno povećati efikasnost i profitabilnist javnih preduzeća.

"Takođe, cio postupak oko vraćanja trajekta u vlasništvo države je pokazao koliko su bile jake, gotovo nepobjedive kriminalne i tajkunske sprege bivšeg korumpiranog režima Mila Đukanovića. Svi se sjećamo medijske hajke kroz koju smo moj tim i ja prošli. Svaki naš korak u ovom poslu je bio propraćen dotad neviđenim napadima, čak i na naše porodice", kazao je on.

Rezultati, dodao je, govore sljedeće:

"Mi smo ostvarili prihod 8,1 miliona eura za godinu dana. Tajkuni Mila Đukanovića su davali sitninu u državni budžet, 200 hiljada eura. Zahvaljujući našoj, moram reći hrabrosti mi sada znamo da su od države godišnje krali najmanje 3,8 miliona eura. Zato su napadi na mene i moj tim bili toliko bezočni i strašni - oduzeli smo DPS tajkunima 3,8 miliona eura godišnje. Nismo tu stali - prije godinu dana nismo imali nijedan brod - za samo godinu dana mi imamo 8 brodova u našem vlasništvu", naveo je on. 

Uvjeren je, dodaje, da svi građani Crne Gore vjeruju da će na jedan fenomenalan način odgovoriti narednoj ljetnoj turističkoj sezoni, imaju, kaže, i ljudske resurse i kapacitete potrebne za realizaciju turističke sezone na najbolji način.

"Nastavimo zajedno da gradimo bolju budućnost za našu zajednicu, građane i posjetioce naše obale", zaključio je on.

Izvor: Antena M

Коментари

SHN STAV

PREVODILAC

ARHIVA

Прикажи више

PRATITE SHN