• SVE VIJESTI

Vesna Vučurović učestvuje na prestižnom festivalu FENS u Sloveniji


Vesna Vučurović, članica Dječijeg hora "Cvrkutići", učestvovaće na 29. festivalu FENS koji se održava u Kopru (Slovenija) od 27. do 30. juna.

Vesna će nastupiti sa pjesmom "Želja" za koju je tekst uradio Tode Nikoletić, muziku Mia Vidović, aranžman Dragan Ivanović dok je video produkciju spota koji će biti objavljen na youtube, nakon festivala, uradio Stevan Tomašević.

Lidija Ivanović, mentor i dirigent hora "Cvrkutići", ne krije oduševljenje i uzbuđenje i, kako ističe, ovo je prvo pojavljivanje na ovom prestižnom feitivalu koji se održava 29 put.

"Konkurisali smo samo sa ovom pesmom i eto pjesma je prošla konkurs." - kaže Ivanović i pojašnjava da je ovaj festival po mnogočemu drugačiji od prethodnih na kojima su konkurisali.

"Zahtjevniji je, viših kroterijuma u odabiru a kao obavezan dio materijala je i kvlaitetan video spot uz numeru, što smo mi sve pripremili i poslali festivalu. Veliki je uspjeh da za par godina mog mentorskog rada sa djecom, dođemo i do ove pozicije i presrećne smo i Vesna i ja.

Posebno naglašava da je učešće na International Fens festivalu velika čast.

"Vesna će otpjevati svoju pjesmu na najbolji mogući način, znam to, a plasman nije toliko bitan, zaista, ni njoj ni meni. Iako nije obaveza mentora da prati takmičara fizički na festivalima, ja sam prihvatila da budem sa Vesnom, jer kako sama kaže, moje prisustvo joj najviše znači i najveća sam joj podrška i oslonac. Hvala joj na iskrenom poverenju." - zaključuje Ivanović.

Mi, naravno, i ovog puta "držimo fige"i želimo puno sreće, što bolji plasman, dobru zabavu i još jedno uspješno predstavljanje Herceg Novog i Crne Gore.

Коментари

SHN STAV

PREVODILAC

ARHIVA

Прикажи више

PRATITE SHN