• SVE VIJESTI

Novi Sad: Novljaninu doživotni zatrvor zbog ubistva bivše djevojke

Foto: filminserbia.com

Dejan Dabović (30) iz Herceg Novog, koji je 26. decembra 2019. godine u Novom Sadu na svirep način ubio bivšu djevojku Dušanku Jocović (25), osuđen je danas u novosadskom Višem sudu na doživotni zatvor, saopštila je predsjednica vijeća sudija Ivana Josifović, prenose srpski mediji.

Sudija je u prethodnom postupku izrekao tu kaznu nakon što su se na posljednjem ročištu vještaci sudske medicine i tim psihijatara saglasili da je Dejan prerezao grkljan Dušanki, nanijevši još niz povreda i uboda nožem, čime je počinio krivično djelo teško ubistvo, piše Blic.

Na osnovu njihovog iskaza zamjenik javog tužioca napomenuo je u završnoj riječi da je dokazano da je Dabović “sposoban da shvati značaj krivičnog djela u bijesu zbog raskida veze na svirep način sačekao Dušanku ispred zgrade u želji da joj vrati zlo sa namjerom, osam puta je udario pesnicom po glavi, nožem joj nanio niz povreda po rukama, a onda je ubadao po vratu i grudima, dok nije shvatio da je ubio”.

Prema riječima zamjenika javnog tužioca, očigledno je i da je Dabović duže vrijeme planirao to krivično djelo, da je sve to činio bez osjećanja, svjestan patnje koju djevojka trpi, te da se kod okrivljenog nije primijetilo kajanje u toku cijelog glavnog pretresa.

Dabović je iznio odbranu početkom prošlog mjeseca, ali nije poslije toga želio da odgovara na pitanja suda, branioca i tužioca.

Iznio je, piše Denvnik.rs, podatke o tome kako je hronološki tekla veza s njegovom djevojkom. Po njegovim riječima, preplitali su se lijepi i burni trenuci, pauze, ali je često spominjao obostranu ljubomoru, dok je svoju, nakon svega, ocijenio kao bezrazložnu. Govorio je i o svojim lošim navikama.

“Njeni su bili protiv naše veze. Naš odnos počeo je da se hladi zbog pritisaka njenog oca na nju zbog naše veze. Ona je bila između dvije vatre, zato što je mene voljela, kao i ja nju. Bili smo u vezi, uz pauze, od srednje škole. Prvi put sam ja raskinuo, jer smo bili mladi za ozbiljnu vezu. Kad je maturirala, najavila je da će otići u Novi Sad na studije. Viđali smo se potom u vezi na daljinu, tako što sam dolazio u Novi Sad, pet-šest puta godišnje, a ona bi ljeti dolazila u Herceg Novi na dva mjeseca”, prisjećao se Dabović na ročištu.

Dodao je da je ljubomora rasla i da je bilo neprijatnih trenutaka. Na primjer, prijetio joj je da će objaviti neke slike na društvenim mrežama.

“Nisam imao tajni pred njom, znala je da sam počeo da se kockam u sedamnaestoj, a već sljedeće godine da sam tim povodom ušao u ozbiljan problem. Počeo sam da uzimam iz kuće neke vrijednosti da bih mogao da se bavim tim porokom, pa sam osuđen na sedam mjeseci zatvora zbog 13 krađa, uz još dvije osobe”, kazao je Dabović.

Ispričao je i da je otišao sam u privatni smještaj i da se sjutradan, kobnog dana, našao poslije podne s Dušankom.

“Ušla je u market da kupi vodu, krenuli smo ka njenoj zgradi. Ona je pokušavala da nekog zove mobilnim telefonom, a ja da saznam koga zove. U jednom momentu, po izlasku iz radnje, viknula je u telefon: “Dejan Dabović mi prijeti nožem”. Nisam vadio nož, već sam joj rekao da ga imam kod sebe, onaj koji sam spominjao zbog pljačke novosadske kladionice proteklog dana. Pokušao sam, tom prilikom, da je zagrlim, ona je uzmicala, ponovo sam pokušao da je zagrlim. Mene je to iznerviralo, nisam nosio nož da ga upotrijebim, već zbog svoje sigurnosti. Jako me je pogodilo kad sam čuo šta je rekla preko telefona. Kazala mi je: “Skloni se od mene, idiote” i pljunula me. Počeo sam da je udaram pesnicama i od tada gubim sjećanje. Sljedeće čega se sjećam je da sam uzeo stvari iz privatnog smještaja, imao sam drugu jaknu, a ne onu koju sam nosio kad sam bio posljednji put s Dušankom. Imao sam utisak da prolaznici gledaju u mene, išao sam besciljno. Sjećam se da sam u policiji tražio ljekarsku pomoć. To je to, čega se sjećam”, izjavio je Dabović pred sudom.

Izvor: CDM

Коментари

  1. Dragi mi je,dobio je zasluzeno,zlotvor.... Njenu porodicu je zavio u crno.Svi koji smo poznavali Dusanku
    znamo koliko je bila divna,mirna,kulturna....Pocivala u krilu andjela,andjele,u zagrljaju svog oca kojeg je tuga dovela k tebi.

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

PROMO

SHN STAV

PREVODILAC

ARHIVA

Прикажи више

PRATITE SHN