• SVE VIJESTI

Najpopularniji brendovi koje kriminalci kopiraju da bi vam ukrali podatke. Ove e-mailove nikako ne otvarajte

Foto: ilustracija

Odjeljenje Threat Intelligence objavilo je svoj najnoviji Brand Phishing izvještaj dijeleći s javnošću brendove koje su kriminalci najviše oponašali u svojim pokušajima krađe ličnih podataka ili akreditiva za plaćanje u posljednja tri mjeseca.

DHL zauzima prvo mjesto među najoponašanijim markama za phishing.

Dok je LinkedIn bio najoponašaniji brend i u prvom i u drugom tromjesečju 2022., za gore spomenuto tromjesečje DHL je zauzeo prvo mjesto, čineći 22% svih pokušaja krađe identiteta u svijetu.

Microsoft je na drugom mjestu (16%), a LinkedIn je pao na treće s 11% prevara, što je pad s 52% u prvom kvartalu i 45% u drugom.

Instagram se po prvi put pojavio među prvih 10, nakon kampanje za fišing povezane s plavim bedžom prijavljene u septembru.

Šta je phishing napad brenda?

To je opšti pojam koji opisuje pokušaje kojima se nastoji manipulisati ili prevariti korisnike. To je sve češći vektor prijetnje koji se koristi u mnogim pokušajima napada. U napadu krađe identiteta robne marke, kriminalci pokušavaju imitirati zvaničnu web stranicu poznate robne marke koristeći naziv domena ili URL i dizajn web stranice sličan onima autentične web stranice.

Evo na šta morate pripaziti

Poveznica na lažnu web stranicu može biti poslana ciljanim pojedincima putem e-pošte ili tekstualnih poruka, korisnik može biti preusmjeren dok pregledava web ili se može aktivirati lažnom mobilnom aplikacijom. Lažna web stranica često sadrži obrazac namijenjen krađi korisničkih akreditiva, podataka o plaćanju ili drugih ličnih podataka.

Izvor: stylemania.it

Коментари

PROMO

SHN STAV

PREVODILAC

ARHIVA

Прикажи више

PRATITE SHN