• SVE VIJESTI

Žvaka ostaje u stomaku 10 godina, od kafe raste rep... Najbudalastije stvari u koje smo kao djeca vjerovali


Društvene mreže su zaista riznice raznih iskustava i priča koja čovjeku izazivaju osmjeh na licu, a ovaj put vjerujemo da ćete se nasmijati i naglas - jer mi jesmo.

Naime, korisnik društvene mreže Reddit postavio je jednostavno pitanje, a odgovori su izazvali pravi smjehotres. Postavio je slijedeće pitanje:

- Najbudalastije neistine u koje ste vjerovali kao djeca?

A, odgovori su nas oborili sa stolice.

- Da postoji nevidljivi čovjek na nebu koji gleda sve što radiš. I da ima listu naređenja koju moraš da poštuješ inače ćeš ići u vatrenu zemlju.

I jedna korisnica se baš raspisala i dala je čitavu listu svojih najbudalastijih uvjerenja.

- Da će mi porasti rep ako pijem kafu. Da Romi kradu lošu djecu. Da nema hljeba bez motike (da se bukvalno svaki posao mora obavljati na najteži mogući naćin, zato što, eto tako mora.) Da vještice imaju dlakavu bradu (bukvalno sam imala fazu u kojoj sam bježala od svake druge-treće babe na ulici). Da kosa raste od krajeva, ne sa tjemena glave (u to vjerovala možda do prvog razreda osnovne). Da kada progutaš pseću/mačju dlaku ona ti se omota oko stomaka, kao konac oko onog kartona, dok ne umreš, napisala je i nastavila:

A, promaja je najveća opasnost

Da promaja ubija... na mrtvo. Da televizor crkava ako ga pojačaš do 100 (baš tačno tog trenutka, na 99 sve OK). Da su svi metalci u sekti - sakate se, piju sopstvenu krv. Da su 'narkomani' opasni i imaju supermoći - mogu da se penju se uz zidove, skaču sa krova na krov, bukvalno any/every power unlocked.

Izgleda da je bilo više uvjerenja u vezi sa televizorom.

- Djed nas je uvijek smarao ako prebrzo mijenjamo kanale na televizoru da će se pokvariti. Naravno nikad se nije desilo na najstarijem crno-bielom televizoru.

Neko je vjerovao u Djeda Mraza, a neko u Eminema

- Moj tata se maskirao u Djeda Mraza i jedno veče nas je mama sve potjerala brzo do prozora. Vidjeli smo čovjeka u crvenom odijelu i sa dugom bijelom bradom kako nosi veliki džak i ostavlja ga ispod jelke koju imamo na sred dvorišta. Vikali smo tatu da brzo dođe da vidi, ali dok je stigao, Djeda već ode. Ispostavilo se da je to bio moj tata koji je brzo ušao kroz prozor i skinuo odijelo. Dugo poslije niko nije mogao da me ubijedi da Djeda Mraz ne postoji.

- Ja sam imao oko 5-6 godina, a brat oko 12. On kada se tuširao uzeo bi telefon/radio i puštao muziku dok se tušira. Jednom sam ga čuo kako pjeva, to jest repuje neku Eminemovu pjesmu dok se tuširao. Međutim ja kao klinac nisam skapirao da je samo slušao muziku nego sam pomislio da je neko sa njim unutra u kupatilu. Kada je izašao iz kupatila pitao sam ga s kim je pričao u kupatilu i on mi je rekao da je pričao sa Eminemom jer mu je on ortak. Mada izašao je Eminem kroz prozor iz kupatila pa nisam mogao da ga upoznam. I tako me ložio stalno da on u stvari poznaje Eminema. Dugo vremena sam vjerovao da nam je Eminem dolazio u kuću da bleji sa mojim bratom.

- Žvaka se ne rastvori u stomaku 10 godina. Dan danas nekad upadnem u paniku zbog toga.

- Po Vojvodini su se kamionom vozili krečari, tj. ljudi koji prodaju kreč. Svi bi imali razglas na kamionu i vikali bi "Evo kreča, kreča, kreča!". Mi smo ga kao djeca zvali "Kreča" i stariji su nas ubjeđivali da će Kreča da nas istopi i pretvori u kreč ako ne budemo dobri. Traume do pete - šeste godine.

Ali, nije sve bilo ni tako strašno

- Brus Vilis je sin od Brus Lija.

- Da je čaj protiv zatvora kad neko zaglavi robiju... Ujak u to vreme ležao za neku saobraćajku godinu dana, a ja uvijek bio u fazonu pa što mu ne kupe čaj.

Ipak, Tabanovci su objasnili, a biće vam jasno i zašto...

- Jednom prilikom kada sam bio baš mali, išli smo valjda u Grčku ili tako nešto i moji roditelji su vidjeli znak za Tabanovce. Iz kog god razloga njima je to bilo jako simpatično i rekli su meni i mojoj mlađoj sestri da moramo da peremo dobro svoje tabane, jer dolaze Tabanovce gdje će nam provjeriti tabane i ako nisu čisti, oribati ih žičanom četkom.Tako sam ja jedno vrijeme mislio da su Tabanovce institucija na graničnim prelazima koja reguliše čistoću tabana putnka, a ne gradić u Sjevernoj Makedoniji.

U šta ste vi verovali kao mali? Pišite nam u komentarima.

Izvor: Blic žena

Коментари

PROMO

SHN STAV

PREVODILAC

ARHIVA

Прикажи више

PRATITE SHN