• SVE VIJESTI

Bokeška je od pjesme ura: Saradnja "Cvrkutića" i Viktorije Samardžić rezultirala novim muzičkim simbolom grada

Dječiji hor "Cvrkutići" - sa jednog od ranijih nastupa

Praznik mimoze ove je godine dobio još jedan, slobodno možemo reći, muzički simbol i to posebno značajan i veseo jer ga izvode naši mališani.

Riječ je o novoj pjesmi u izvođenju Dječijeg hora "Cvrkutići" pod nazivom "Bokeška je od pjesme ura" nastale u saradnji g-đe Lidije Ivanović, dirigentice i muzičkog mentora hora i Viktorije Samardžić.

"Do saradnje je došlo u januaru ove godine kada me je kontaktirala g-đa Lidija Ivanović, ispred Dječijeg hora "Cvrkutići" sa molbom da joj ustupim svoju pjesmu za dječicu. Oduševljena idejom i samim tim da ću djeci izmamiti osmjeh na licu i radost krenula sam u avanturu nazvanu "BOKEŠKA JE OD PJESME URA" - objasnila je kako je sve počelo je Viktorija Samardžić.

Kako je dodala, kockice su se poklopile, uzajamna ljubav je prepoznata i krenulo se 𝐬a realizacijom.

"U ovoj akciji su mi pritekli u pomoć i moj tata Branislav Samardžić kompozitor 𝐢 Deni Deranja koji je uradio aranžman i studijski dio." - istakla je Samardžić i naglasila da su joj ljubav prema djeci i voljenom gradu bili pokretači i vjetar u leđa "da odradim kako Bog zapovjeda."

"Jako sam srećna i ponosna što sam i ovog puta imala divan tim za saradnju i što sam se osjećala kao princeza" - kaže Samardžić i dodaje da su"Cvrkutići od danas i njen ponos!

"Sve čestitke i pohvale dragoj Lidiji, dirigentu i muzičkom mentoru dječijeg hora iz Herceg Novog, koja je dala sve od sebe. Zahvaljujem se još jednom od srca Turističkoj organizaciji Herceg Novi na podršci i povjerenju koje su mi ukazali, mojim milim saradnicima, kao i 54. Prazniku mimoze koji nam je otvorio vrata u okviru "Cvjetne povorke" - naglašava Viktorija Samardžić.

Ovaj novi muzički simbol grada možete poslušati na Facebook stranici Hercegnovska svaštara a ujedno i zahvaljujemo Viktoriji Samardžić koja nam je dala saglasnost za objavu. Uživajte!

Pogledajte nastup "Cvrkutića" i poslušajte pjesmu na ovom linku

Коментари

PROMO

SHN STAV

PREVODILAC

ARHIVA

Прикажи више

PRATITE SHN