• SVE VIJESTI

Nova u Novom - mali osvrt na dvodnevnu feštu. U Igalu se jednostavno trebalo biti

I eto, otreznimo se polako od dočeka nove godine. A da je bilo veselo a nadamo se i svim našim dragim čitaocima - svakako jeste.

Ovu godinu dosta je građana dočekalo na otvorenom u Igalu, a realno, to se nekako nametnulo i samo po sebi jer onaj ko je odlučio ostati kod kuće uz TV program, veoma je moguće da se silno pokajao. Naime, ogroman dio javnosti je složan - novogodišnji TV programi ubjedljivo najgori do sada. Zato su srećom tu bili dočeci na otvorenom. Organizovanje dvodnevne proslave kod nas u Novom pokazalo se kao dobra odluka Opštine na šta je vrlo vjerovatno uticalo žestoko nezadovoljstvo građana prošlogodišnjem izostanku iste. Još samo da se iz Opštine konačno nauče da moraju građanima i javno položiti račune i saopštiti koliko su na sve taksativno njihovog novca, dakle novca svih nas utrošili... to im nešto baš teško ili nikako ne ide...

U svakom slučaju angažovanje žanrovski potpuno različitih Gorana Bregovića sa Orkestrom za svadbe i sahrane i Bijelim dugmetom prve a zatim i Novih fosila i Miroslava Ilića sa orkestrom Miše Mijatovića druge večeri pokazalo se dobrim potezom jer je svako mogao uživati u nečemu.

tekst se nastavlja ...

Najprije je Bregović dobro zagrijao publiku kompozicijama obrađenim u njegovom prepoznatljivom stilu u pratnji orkestra sastavljenog od vrsnih muzičara, a nakon ponoći uslijedio je niz megahitova kultnog Bijelog dugmeta koje su uglas pjevali bukvalno svi od 7 do 77 godina, a i stariji naravno. Nažalost, dok su Bregović, njegov orkestar i Alen Islamović bili na visini zadatka to se ne bi moglo reći za Tifu koji se bukvalno borio sa izvođenjem pjesama i bio u primjetno, da kažemo najblaže, zabrinjavajućem stanju. Iskreno se nadamo da će se "resetovati" za njegovo dobro.

tekst se nastavlja ...

A da se Bregović pokazao dobrim potezom pokazala je i brojna publika oko Omladinskog parka i hotela Igalo.

Druge večeri - novi spektakl. Podsjećanja radi, ko je u februaru prošle godine bio na koncertu Novih fosila i ko je bio sada zna da je ponovljen spektakularan koncert sa istim žarom i ogromnim profesionalizmom. Naš STAV o tadašnjem koncertu u parku Boke možete pročitati ovdje

tekst se nastavlja ...

O fantastičnoj atmosferi i bezvremenskim hitovima, po mnogima Jugoslovenske verzije grupe ABBA, izuzetnoj prisnosti i interakciji sa publikom, pjevanju pjesama koje su nastale prije 30 ili 40 i više godina od strane djece koja sada imaju tek 15 ili 20 godina, malo je reći - savršenstvo. Čak ni kiša koja je pred kraj koncerta počela padati i zaprijetila sjajnoj atmosferi ipak nije uspjela da pokvari izuzetan ugođaj i enormnu količinu pozitivne energije.

Nakon fantastičnih skoro 2 sata koncerta Novih fosila uslijedio je koncert legende narodne muzike Miroslava Ilića. I bilo je sjajno, ali nažalost ipak ni blizu savršenog. Publika je mogla uživati u još jednom nizu bezvremenskih hitova žanra narodne muzike ali uprkos ogromnom trudu i nastojanju izuzetnog orkestra Miše Mijatovića bilo je primjetno da se Miroslav jako bori i teško izvodi numere.

tekst se nastavlja ...

Da li je vrijeme za penziju? Nažalost, sudeći po viđenom i odslušanom - jeste. Iako se očekivao skoro dvočasovni, koncert je jedva "nategnut" na oko 90-ak minuta a pred kraj bilo je sve uočljivije i razočarenje publike koja je već uveliko napuštala prostor tako da je na samom kraju bilo moguće bez problema doći do pozornice a saobraćaj je čak mogao biti i pušten.

Druge večeri je uopšteno bilo i nešto manje publike što je i razumljivo obzirom da su mnogi došli samo na proslavu dočeka nove godine.

Sve u svemu ove godine dobar potez koji se mnogima i isplatio kada su u pitanju izdavanje smještaja i restoranska posjeta, a sad - koliko je u svemu uticala sama promocija Opštine i TOHN nemoguće je reći. Iako tvrde da je odjek bio sjajan, rezultat je možda mogao biti bolji, ali, sa druge strane, nemojmo zaboraviti da je konkurencija u dočecima ove godine bila vrlo žestoka. Zdravko Čolić u Dubrovniku, Haris Džinović u Tivtu, Severina u Kotoru, Lepa Brena u Baru... tako da slobodno možemo reći - vrlo dobro u datim okolnostima i konkurenciji a pored toga Herceg Novi ima i još jedan adut - Praznik mimoze koji počinje za nešto više od mjesec dana koncertom Halida Bešlića.

Autor: Hercegnovska svaštara